zaterdag 15 april 2017

Fijne Paasdagen...

Het zit er weer op...de vakantie... Vandaag riep de plicht weer...huishoudelijke taken...boodschappen doen...en de Historische Vereniging Binnenwaard... Maar gelukkig hebben we de foto's nog... en geniet ik nog even na van die prachtige natuur van de Algarve... Vanaf morgen ga ik weer genieten van de natuur rondom mijn huis...want wat is er in die zes dagen veel veranderd... Het koolzaad staat nu in bloei...zo ook het fluitenkruid... er staan meer blaadjes aan de bomen... het gras is hard gegroeid... en ik moet nodig de clematis opbinden...zag ik... Werk aan de winkel dus...volgende week... Ik wens iedereen fijne Paasdagen...!

1 opmerking:

  1. Jullie ook fijne Paasdagen Lia! Geniet maar weer van het Hollands Landschap. Natuurlijk is een warm land als Portugal heerlijk om in te verblijven. Met prachtige bloemen en mooie landschappen. Maar ik denk dat je toch wel weer blij bent om de weilanden en bermen met koolzaad en fluitenkruid te zien. En de koeien van Jan Arie. Ook al moet je nu weer een warme fleece aan als je je tuin weer op orde gaat brengen, dat is nu eenmaal het snel veranderende weer in Nederland! Vorige week zondag op blote voeten en in een hemd in de zon, 22 graden hier achter. Nu weer met handschoenen op de (race)fiets. :-)

    BeantwoordenVerwijderen