dinsdag 27 september 2016

Schepsel...

Wat een heerlijke zomerdag was het vandaag...vanmorgen was alles wel nat van de mist...maar toen het zonnetje er eenmaal was....genieten...! Vandaag ben ik langs diverse bloemenzaken geweest om een sliert " hop " te kopen...nergens te krijgen ... Dus als iemand weet waar ik die gezellige hopbelletjes wel kan kopen...bel of mail me maar...! Vandaag een foto van een roos...mijn Jumping Jack...met insect... Is het een torretje...een kevertje...een wants...? Ik heb geen idee...wel heeft hij handenpoten...waar hij de meeldraden mee vast houdt...een behoorlijke snuit...en een lange tong... Of die twee bollen op z'n kop zijn ogen zijn kan ik niet zien...hij is op zijn rug wel mooi getekend...soort ruitjes...Moeder natuur heeft haar best gedaan op dit schepsel....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten