vrijdag 30 oktober 2015

Basis

Dit was dag " zoveel " met lekker weer.....ik houd het niet meer bij.....ik geniet er alleen maar van.... In de tuin wordt het steeds moeilijker om nog foto's en blogs te maken van- en over mijn bloemen en planten.... het tuinseizoen loopt op zijn eind....  Deze foto is van mijn Skimmia...die heb ik in een oude wasketel gepoot...en is straks met Kerst de basis van een groot kerststuk.... Ik steek er sparretakken  tussen en aan de onderkant laat ik wat kerstgroen over de wasketel hangen...kerstballen ertussen leggen.... wat nepsneeuw erover... en klaar ben ik..... De Skimmia staat nu in de knop....in de lente komen pas de minibloemetjes....  en wil je dat die weer besjes worden , moet er wel een mannelijk exemplaar bij staan voor de bevruchting door de bijen en insecten .... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten