dinsdag 15 maart 2022

Meizoentjes…

Al een paar dagen hoef ik mijn pas gekochte schaal met Madeliefjes niet meer binnen te halen voor de nachtvorst… De temperaturen lopen langzaam op…ook in de nacht… Vandaag was het zelfs echt lekker om buiten bezig te zijn… Er zijn weer wat kleine klusjes geklaard en ik heb zelfs even in de zon zitten lezen… Ik probeer zo het klussen en relaxen te combineren… niet meer als een gek de tuinklussen aanpakken… maar gedoseerd lekker bezig zijn… Morgen komt tuinman Gerard om de grote klussen aan te pakken… dat doe ik niet meer zelf… mij zie je niet meer op een ladder staan… Op mijn leeftijd blijf ik laag bij de grond… hoewel dat soms ook al wat moeite kost… Vanmiddag daalde er al een bij op mijn “Meizoentjes”… net wakker waarschijnlijk en op zoek naar een maaltijd… 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten