woensdag 16 maart 2022

Bollenveld…?

Het zou een prachtige dag worden volgens het weerbericht… maar vanmiddag gooide sahara-stof roet in het eten… De zon kon niet op tegen deze stofwolken uit Afrika… en met een straf windje was het gewoon koud buiten… Toch heb ik weer vooruitgang geboekt met het voorjaarsklaarmaken van de tuin… Tuinman Gerard heeft bijvoorbeeld vanmiddag het gazon vertroeteld met kalk… mest en graszaad… Trouwens… buurman boer heeft ook iets in het weiland gezaaid… Ik kan niet goed zien wat het is… te ver weg… maar het zijn volgens mij paarse bloemen… Misschien is het een groenbemester… dan zou het bijenbrood kunnen zijn… maar het zou ook een bloemenstrook kunnen zijn voor de bijen… Wat het is daar kom ik nog wel achter… voorlopig is het net of ik tussen de bollenvelden woon…



Geen opmerkingen:

Een reactie posten