donderdag 24 maart 2022

Heleboel vliegen….

We hadden vandaag de zoveelste mooie dag in maart… Helaas begon de dag voor mij wat stuntelig… na een slapeloze nacht… toch waarschijnlijk teveel hooi op mijn vork… liep ik te tollen in huis… In mijn wasdroger deed ik ipv een droogdoekje wasverzachter op mijn wasgoed… en zeepte ik mijn gezicht in terwijl ik mijn bril nog op had… Mijn vrijwilligerswerk voor die ochtend heb ik maar afgezegd… Vanmiddag bij het Breicafè werd ik gelukkig door de dames de juiste richtingen opgestuurd… ik heb geen klachten gehoord over de koffie en thee…  We waren met een klein clubje… vanwege het mooie weer denk ik… maar ook wij wilden genieten van deze zonnige dag… Met elkaar hebben we dus de tafels en stoelen op het terras gezet achter de Multistee… Handwerken… een bakkie doen… niks doen… kletsen en buiten zitten… een heleboel vliegen in één klap… Net voor het avondeten nog snel even mijn bloeiend Longkruid op de foto gezet… deze blog is namelijk toch bedoeld voor de natuur in-en rondom ons huis…



Geen opmerkingen:

Een reactie posten