zaterdag 15 januari 2022

Grijs…

De afgelopen week heb ik weinig tot geen foto’s kunnen maken…we leefden namelijk in een grijze wereld… Mijn uitzicht op de polder was nihil door de mist…die nu al dagen aanhoudt… Verveelt heb ik me niet want binnenshuis was zat te doen en heb ik grote stappen kunnen maken… Met het opruimen van de kerstspullen heb ik gelijk de zolder aangepakt… Alles is gesopt en we kunnen er weer fatsoenlijk lopen… Daar hoef ik dus de eerste maanden niet meer te komen… Van de vier grote klussen die op mijn to-do lijstje staan kan ik er al één doorstrepen… dat geeft een lekker gevoel en smaakt naar meer…Van de steigerhouten kerstboom hebben we een vogelvoerboom gemaakt… waar al druk gebruik van gemaakt wordt… Helaas hebben eenden de boom ook gespot en vreten hem in een mum van tijd helemaal leeg… Daar moet ik dus nog wat op verzinnen… Iedereen morgen een fijne rustdag…!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten