vrijdag 28 mei 2021

Inhaalslag...

Na gedane arbeid was het goed rusten... Voor het eerst dit jaar kon er vanavond buiten gezeten worden op ons terras... Tot half tien heb ik weer zitten genieten van het gekwaak van de kikkers... de roep van de grutto’s... acrobatiek van de zwaluwen en visdiefjes... en de zon die zich even achter een wolk verstopte... Ik heb bergen werk verzet vandaag in de tuin... allereerst heb ik ons knollen-gazon aangepakt... Het gras was zo hoog dat de maaier er niet doorheen kwam... maar de bosmaaier bracht uitkomst... Bij de Welkoop nog wat perkgoed wezen halen en gepoot... Eigenlijk is het veel te veel om op te noemen wat ik gedaan heb... maar ik ben wel lekker 12 uur buiten bezig geweest... Na al die kou en regen moest ik even een inhaalslag maken... Morgen ga ik vrolijk verder...







Geen opmerkingen:

Een reactie posten