donderdag 27 mei 2021

De laatste druppels...?

Hopelijk zijn vandaag voorlopig de laatste druppels gevallen... er schijnt beter weer aan te komen... Inmiddels ligt de zonnebrandcreme klaar... natuurlijk wel over de datum... maar dat moet dan maar...  Ook  heb ik mijn zonnebril op zolder opgezocht... en liggen mijn boek en zonneklep voor het grijpen... Laat nu het weekend en het mooie weer maar komen... In mijn mini-border bloeit de eerste papaver... een gecultiveerde... door mensen gekweekt... Ik had hem bij de Welkoop gekocht en wist eigenlijk niet wat ik er van kon verwachten... Maar hij valt me dus niet tegen... integendeel... hij is prachtig... Toch zie ik liever de “echte” rode klaprozen... maar daar is mijn tuingrond niet voor geschikt... 












Geen opmerkingen:

Een reactie posten