zondag 8 december 2019

Less is more...

Ik word steeds makkelijker wat de kerstversiering betreft... Jarenlang ben ik bezig geweest in ons huis met kerstgroen... slingers... kaarsjes... op elke deur een krans... dorpjes in kunstsneeuw... noem maar op... Alles wat er te versieren viel... werd versierd... van spiegels en schilderijen tot  de trapleuning... Het zal wel aan de leeftijd liggen... maar ik heb er geen zin meer in... Ik zie er ook het nut niet van...  Dus op mijn schoorsteen dit jaar geen hert en guirlande... maar gewoon mijn eigen wulp... drie kerstballen... en twee kaarsen op batterijen... met afstandsbediening... Van mijn gewone krans heb ik een kerstkrans gemaakt... gewoon een bordje er in zetten... en klaar...! Zelfs mijn theelichtjes zet ik vanuit mijn luie stoel aan met de afstandsbediening...  Ik ga dit jaar gewoon met de trend van nu mee... Less is More...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten