woensdag 4 september 2019

Sine Nomine...

Het was vandaag wat nattig buiten... perfect voor de tuin... perfect om een ochtendje te vergaderen... en perfect voor een middagje behangen bij onze dochter... Daarom vandaag weinig natuur rondom ons huis gezien... en dus ook geen foto’s gemaakt... Gelukkig had ik gisteren nog een rondje tuin gedaan met mijn camera’tje... en deze foto gemaakt van een wilde bloem die in het zaadmengsel zat dat ik uitgestrooid heb... Laat ik nu niet weten hoe deze schoonheid heet... ik heb zelfs deze bloem nog nooit gezien... Hij lijkt familie van de Borage... wat de beharing betreft... maar verder zie ik eigenlijk geen overeenkomsten... Ook het boek " Flora van Nederland " met 700 bladzijdes wilde bloemen... gaf geen uitkomst... Ik ga hem nu maar Sine Nomine noemen... wat in het Latijn zonder naam betekent...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten