vrijdag 27 september 2019

Lunch... 

Vanmiddag geluncht met mijn kleinzoon... En wat was het gezellig en knus zo saampies... Ik mocht vandaag de hele dag op dit geweldige mannetje passen... en ben weer helemaal bij wat peuters tegenwoordig bezig houden...  Vooral Woezel... Pip... en  Charlie zijn de favorieten voor kleinzoon... Nijntje en Dikkie Dik doen na 40 jaar nog steeds mee... en zelfs de al oude Lego Duplo was heel herkenbaar voor mij... De babyhaai is nieuw voor me... het liedje wat er bij hoort krijg je nooit meer uit je hoofd... Maar net als tijdens zijn moeders peuterjaren staan boekjes op nummer één als favoriet speelgoed... Liedjes zingen vindt hij ook prachtig... en als ik ze expres verkeerd zing ontgaat dat hem niet... en protesteert hij...  Als hij iets wil gaat hij voor je staan en zegt heel lief... asseblief... en dat een paar keer... dan kan je eigenlijk niks weigeren... Nu al een echte charmeur dus...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten