zaterdag 1 december 2018

Generaties...

Na de zonnige dag van gisteren hadden we vandaag een bewolkte dag met in de middag regen... Voor mij dus een niksdoedag en dat kwam goed uit om mijn tuinwerkspieren... die behoorlijk opspeelden na gisteren... wat rust te gunnen... Helemaal niks doen is best lastig eigenlijk... dus heb ik maar wat achterstallige dozen vol met foto’s uitgezocht... Ik heb deze middag wel 6 generaties familie voorbij zien komen... van voorouders op harde kaartjes.... verkleurde foto ‘s uit de jaren ‘70... tot foto’s van mijn kleinkinderen... Ik heb gewoon een eeuw aan foto’s vastgehouden... Ik heb er mooie stapeltjes van gemaakt... om weg te geven aan de generaties die nu nog leven... De foto’s van de generaties die ik nooit gekend heb gaan naar de Historische Vereniging...  Deze meeuw was de "verst"  gemaakte foto... van deze zaterdagmiddag... 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten