woensdag 27 januari 2016

Op de schop...

Deze week is tuinman Gerard aan onze achtertuin begonnen..... maandag zijn alle planten eruit gegaan.... op de schop gegaan, zeg maar.... letterlijk en figuurlijk...Het gaat toch wel aan mijn hart hoor.... maar ja.... soms moet je keuzes maken... niet met je hart maar met je verstand.... en dat is niet altijd leuk.... Inmiddels zijn de overgebleven hagen gesnoeid... de vijver afgemaakt....de grondkabels voor de elektra ingegraven.... en de geulen gegraven en voorzien van zand voor de betonnen bielzen.... Die markeren straks de afscheiding tussen gras, pad en de overgebleven bordertjes.... stukjes aarde waar ik toch nog ik kan wroeten... voor als het me te veel wordt.... als ik mijn wilde planten vreselijk ga missen.... Vanmiddag zijn de eerste bielzen door Gerard gelegd... Ben wel de champagne vergeten.... bij het leggen van de eerste biels....dat doen we dan nog wel bij de laatste...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten