donderdag 21 mei 2015

Kriebels

Wat een mooie zonnige dag was het vandaag.....wel jammer nog van de harde koude wind, maar we gaan de goede kant op met het weer. Vanmorgen zelfs ontbeten in het zonnetje !  In de pot met viooltjes zat een gele dot, uit het ei gekomen spinnetjes....ik probeer ze altijd, de hele kluit, op een stokje te krijgen en dan gooi ik ze in de wetering als vissenvoer.....want ik haat spinnen....ik ben bijna nergens bang voor ....alleen wel voor spinnen ! Dus nu het warmer wordt en de spinnetjes uitkomen ga ik elke dag op jacht naar deze gele bolletjetjes.... Helaas had ik vandaag niet alle spinnetjes te pakken....Een spreeuwenjong had zoveel honger dat zijn kop al onder de dakpannen uitkwam om door zijn moeder gevoerd te worden...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten