woensdag 1 december 2021

1 december…

We laten november achter ons en beginnen aan de laatste maand van dit jaar… November was een vreemde maand… na het overlijden van (schoon) moeder op 4 november kwam er veel op ons af… veel geregel op administratief gebied…  opruimwerkzaamheden en het vreemde gevoel dat moeder er niet meer is en dat we niet meer naar Bleskensgraaf hoeven te rijden… Ook was ik nog jarig… wat we weer niet konden vieren door nieuwe corona-maatregelen en waren mijn zus en zwager ook nog 50 jaar getrouwd… Nu december is aangebroken begin ik maar weer met regelmatiger bloggen… Door het slechte weer zit ik weer veel in mijn luie stoel naar buiten te kijken en daar is best nog veel te zien… zoals deze Zilverreiger die ineens met zijn kop boven de beschoeiing uitkwam… 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten