vrijdag 4 maart 2016

Maartse buien

Het was vandaag koud.... nat... sneeuwerig ... druilerig.... en niet leuk... buiten.... Omdat ik wat afspraken had .... en de auto aangaf met een lampje...en piepje... dat hij dorst had...moest ik eerst tanken bij de pomp.... Mijn handen waren zo koud dat ze gewoon verkrampten.... ik had moeite om de pompslang beet te houden en los te laten .... Resultaat: een plons benzine over m'n laarzen....jas.... handen.... en op de grond.... Er ontstonden daardoor prachtige kleuren op de tegels....net een regenboog... het teken dat er ooit beter weer aankomt.... toch...?  Helaas stonk ik wel een uur in de natte sneeuwbui ... eh....wind.... ik durfde later mijn afspraak geen hand te geven.... Gelukkig begreep ze het.... Vanavond zag ik wéér alle kleuren van de regenboog.... nu door de ondergaande zon....die de wolken en de lucht  prachtig kleurde....zonder stank....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten