vrijdag 31 maart 2023

Zin…

Voor mij is het pas echt Lente als het Speenkruid in bloei komt… In mijn tuin is dat nu het geval… diverse toefen Speenkruid herinnert me eraan dat ons stukje woongenot vroeger gewoon weiland was… Ze zijn niet uit te roeien en komen elk jaar terug wat ik helemaal niet erg vind… Lente dus inmiddels… alleen werkt het weer nog steeds niet erg mee… Toch heb ik afgelopen week weer een paar vierkante meters tuin onderhanden kunnen nemen… er zit wat schot in… Helaas wachten er nog steeds heel veel vierkante meters op onderhoud… Wel jammer dat de griep mijn energie behoorlijk opgeslokt heeft… het gaat allemaal wat langzamer dan dat ik gewend was… De leeftijd gaat ook wat meespelen denk ik… De aankomende week wordt het weer wat beter zegt men… dan gaan we weer meters maken… Eerst in de tuin en rond Pasen met de camper… Ik heb er zin in…





Geen opmerkingen:

Een reactie posten