zondag 28 augustus 2022

Ambiance…

Omdat de buitentemperatuur zodanig gezakt was dat er buiten de deur weer wat ondernomen kon worden reed ik gisteren richting Streefkerk… Mijn favo-tuin deed weer mee met de open-tuindag van Groei- en Bloei… Wat heb ik weer genoten van alle bloemen en planten die daar nu groeien en bloeien… Natuurlijk heel anderen soorten dan in de zomer met nu bijvoorbeeld veel bloeiende en wuivende grassen in de borders… Een bakkie thee met door de gastvrouw eigen gebakken koek en een gezellig praatje met haar zorgden er voor dat mijn eerste uitje sinds weken een succes werd… Vandaag vierden we met vrienden hun 50 jarig huwelijk… die als verrassing een soort autopuzzeltocht verzonnen hadden met coördinaten… Het eindpunt was tevens de plaats waar een lunch voor ons klaar zou staan… En wat was de verrassing groot toen bleek dat we uitkwamen in Streefkerk… bij mijn favo-tuin… We hadden daar een fijne… gezellige middag met het bruidspaar en alle andere gasten met de mooiste ambiance die je maar bedenken kan…



1 opmerking:

  1. We hadden er graag bij geweest maar waren niet in de buurt. Is vast weer heel gezellig geweest.

    BeantwoordenVerwijderen