zaterdag 30 april 2022

Ouderwets…

Zo… éénderde van het jaar 2022 zit er al weer op… wat gaat de tijd toch hard… Of zal het aan mij leggen omdat ik zo druk bezig ben… De afgelopen week was trouwens ook heftig… maar dan wat de geneugten van het leven betrof… twee brunches… drie avonden chinees…. een feestavond… en de verjaardag van onze kleinzoon… Mijn weegschaal schrok zich te pletter… sloeg gewoon op tilt…  Volgende week maar weer wat minderen… Maar wat hadden we weer een ouderwetse gezellige Koningsweek… Wat ook weer ouderwets was waren de ballonnen van vanavond… de eersten dit jaar… die ergens aan het eind van ons dorp geland zijn net toen de ondergaande zon de polder in een warm licht zette… Scherp is mijn foto niet… door het raam en drie kilometer ver… maar ja… om nou mijn weegschaal op de foto te zetten… 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten