vrijdag 1 oktober 2021

Ruimen…

Het is alweer oktober… het laatste kwartaal van dit jaar breekt weer aan… De donkere maanden voor Kerst… zeg maar… Vandaag was het geen weer om buiten wat te doen… maar niet getreurd… er liggen nog veel klussen binnenshuis op me te wachten… Vanmiddag heb ik eerst alle tasjes… dozen… en zakken met wol die her en der slingerden uitgezocht… en dat was nog een behoorlijke klus… Gistermiddag was er sinds anderhalf jaar weer breicafĂ©… Iedereen was blij om elkaar in gezondheid weer te zien… en iedereen had zijn brei- haak- en borduurwerk weer opgezocht… al viel dat voor sommigen nog niet mee…  Ik vond vanmiddag ook vergeten stukken handwerk… een half afgebreid vest… een pakket om een beer te haken… een onaf gehaakte deken… een paar truien die nog niet af zijn… en een gehaakt zomertruitje die nog aan elkaar genaaid moet worden… Ook vond ik een heleboel gekleurde gehaakte draden…waar zelfs onze moeder nog aan mee gehaakt heeft… om er ooit een vliegengordijn voor De Theewagen van te maken… Inmiddels is alles uitgezocht… en opgeborgen in plastic boxen die ik snel nog even bij de Action gehaald heb… Laat die donkere maanden maar komen… ik hoef me niet te vervelen… 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten