donderdag 26 oktober 2017

Aster...

Ik had voor vandaag wat nodige klussen op mijn lijstje staan... Maar toen ik vanmorgen buiten kwam...heb ik heel snel mijn lijstje verscheurd en een nieuw lijstje gemaakt... met maar één zin: In de tuin werken... Want wat was het toch heerlijk weer...en wat heb ik veel werk verzet... De bloembakken zijn weer opgeleukt met violen en bergthee...en ik heb een vogeltafel gemaakt... Nog even snel bij de Welkoop vogelvoer gehaald...en het vogelontbijt...gedroogde meelwormen... staat inmiddels klaar voor morgenochtend... De Smalle Aster staat nu in bloei... Haar bloemetje lijkt op een madeliefje...uitvergroot is het net een Spaanse Margriet... Maar het is echt een Aster... een echte herfstbloem...en vandaag was zij een heerlijk restaurant voor diverse bijen en één vlinder...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten